sobota 28. září 2013

What's in my bag: September

Zdravím všechny milé návštěvníky!

Srdečně vás vítám na mém blogu, který se právě snažím uvést do chodu, a tak mě napadlo, proč to neudělat nějakým veselým zkušebním článkem? :)
Uvidím, jak se mi to zdaří. Pro začátek jsem si vybrala takové všední nahlédnutí do dívčí kabelky, spolu s tipy co ano, a co raději ne.
Budu ráda za vaše komentáře, přeji příjemné počtení!





Ještě bych ráda dodala, že název článku nebude asi tak doslovný, přeci jen, když žena potřebuje, tak do kabelky vždy nakonec naskládá všechno, co je nutné a tedy kdybych zde měla vyskládat a popsat opravdu všechno, co v kabelce mám, nebylo by to ani zajímavé a ani krátké. Proto bych se chtěla věnovat jen těm nejdůležitějším novinkám :).

iPhone 5 - Aktualizace iOS 7
Novinka, která se stala jednou z nejdiskutovanějších mezi jablečnými nadšenci sklízí jak chválu, tak i tvrdou kritiku. Já sice ještě přímo na svém zařízení 7 nemám, ale příslušníci rodiny ano a tak jsem se dala do testování, protože ať chci nebo ne, aktualizace mě stejně jednou čeká. Co se týče mého osobního názoru, nový design se mi nelíbí. A opravdu to není proto, že jsem zvyklá na starý systém. V některých věcech jsem minimalista a mám ráda jednoduchost (a spoustu černé barvy). Ale nový vzhled ikonek iOS 7 mi přijde až moc barevný a přeplácaný, jak říkám, málo jednoduchý. Změna písma mě také moc nepotěšila a co je nejhorší - pokaždé, když vypnete či zapnete aplikaci, obraz vám jakoby zajede z rohu do rohu a z toho po chvíli začnou bolet oči :/
Ale nechci nic odsuzovat k záhubě, možná, že až se spolu více sžijeme, lépe si porozumíme :)

iPhone 5 Headphones
Co se týče Applu, ještě jedna novinka - k iPhonu 5 mimo nabíječky dostává majitel i sluchátka a těmi jsem, musím říct, opravdu nadšená. Mnozí z vás je už určitě viděli nebo zkoušeli, ale pro ty z vás, kdo nikoliv, tady je malá recenze. Já osobně mám ráda černá sluchátka, ale nejsem si jistá, jestli se tato vůbec černá dělají a i kdyby, tenhle pár už stejně z ruky nedám. Mají totiž velmi neobvyklý a jedinečný tvar a díky tomu skvěle padnou do ucha a zvuk jde přesně tam, kam má.



Balzám na rty Manufaktura/Meruňka
Během dnů Marianne se mi do ruky náhodou dostal katalog s produkty Manufaktury a jak jsem tak listovala, padl mi do oka právě tenhle balzám na rty. Nikdy jsem nebyla fanda meruněk, ale i po tom, co jsem si ho v prodejně "očuchala", jsem si řekla, že si ho pořídím. Koneckonců jsem o prázdninách někde zapomněla svou Neutrogenu, takže se mi teď náramně hodí.
A jaký tedy vlastně je? V první řadě opravdu hezky voní, což se mi u patlátek na rty líbí. Chuťově je sice neutrální, ale to také nikoho neurazí. Konzistence je skvělá, v tubičce je bělavá tužší hmota, ale při kontaktu se rty se rozpouští a příjemně obalí jakoukoli porušenou kůži. Po zaschnutí nelepí, což je jednoznačné plus, a vydrží i po menším jídle. S výsledkem jsem úplně spokojená :)

Skládací brýle Jennyfer
Tyto byly opravdu kaufem prázdnin! Někdy ze začátku jsem se vydala do Ikey, ale jak to tak bývá, nakonec jsem skončila v OC Zličín. A jak jsem tam tak hledala, co ještě si koupit s sebou na prázdniny, poprvé jsem zabrousila do Jennyfer. Nejvíce ze všeho mě zaujal stojan s brýlemi, protože upřímně, každé jednou skončí na kousky. A tam jsem právě narazila na tuhle skládací vychytávku, která se každé slečně jistě hodí. To, že se dají takhle zmenšit nemá ve výsledku žádný dopad na funkčnost, což mě těší. Dobře sednou, dobře v nich vidím a hlavně všude se vejdou :)

Intimately Beckham
Mám ji už dlouho, ale až nedávno se dostala na řadu. Na Victorii si moc nepotrpím, musím ale říct, že tenhle její počin nevoní špatně. Je to trochu silnější vůně, možná spíše na večer, ale v jistém směru mi přijde sexy i na den. Voní hodně sladce a to je pro m po všech těch citronech příjemná změna.

Zbytek obsahu už není tak zajímavý, jedná se o kosmetickou taštičku z H&M, diář Elle, peněženku, kterou tahám už asi 5 let, protože zvyk je železná košile, a moje oblíbené žvýkačky. Také ještě MP3 přehrávač Sansa, abych trochu šetřila baterku a sama kabelka je z nejnovější kolekce Six :)
A.

8 komentářů:

  1. Máš nádhernou tašku. Od manufaktury jsem měla šampón na vlasy a byl super! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Já měla ještě sprcháč a také si ho chválím, jejich produkty jsou prostě parádní :)

      Vymazat
  2. Už se nemůžu dočkat, až do školy přitáhneš ten iPhone :3 :D Mimochodem - tu vůni znám?
    Krásný fotky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta vůně je už skoro vypotřebovaná, to víš, že jí znáš :D Děkuju :*

      Vymazat
  3. Ta taška je nádherná, potřebovalabych něco podobného.

    quietus.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Určitě se někdy mrkni do Sixu :)

      Vymazat
  4. Máš krásnou tašku! Diář z elle mám taky a je uplně nejlepší, ale co mě dostalo nejvíc, tak jsou ty brýle! tyjo :))

    http://hairybamboo.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Najít správnej diář je umění, Elle to naštěstí řeší!

      Vymazat