pondělí 25. listopadu 2013

Winter wishlist

Tady je několik vybraných věcí, které mám na svém momentálním wishlistu :)



FILOZOFIE - knížka, na kterou jsem náhodou narazila při svém posledním bloumání po knihkupectví. Není to jen jakési suché popisování faktů, ale rozepisují tam různé filozofické myšlenky, například "Myslím, tedy jsem.". Vysvětlují, kdo to řekl, kdy to bylo, co tím myslel.. moc mě to zaujalo :)

Sharpie - ideální společník pro všechny, kteří se rádi umělecky vyjadřují. Stojí okolo 25,- a oblíbili si ho zejména umělci a tatéři po celém světě.

Holinky - už pár let přemýšlím, že si pořídím tyhle krásné ocvokované holínky na zimu, aby mi neteklo do bot, ale už 3. zimu jsem se k tomu nedostala, tak nějak se bojím, že bych často padala na ledě :D ale snad se mi jednoho dne poštěstí.

Moleskine - Nejlepší diář, co jsem kdy měla!

Braun Wet & Dry - Která slečna by neřešila věčnou otázku hladkých nožek, že.. trochu bolesti já přece vydržím ;) Ale protože jsem přecijen bábovka, zvolila jsem epilátor, co se dá ponořit do ledové vody, až na to dojde. Máte s ním některá zkušenosti?

Průvodce dívky absolutně vším - Další knížka, která mě náhodně zaujala. Nejedná se o pokračování 1000 dívčích otázek, ale je určena pro starší slečny, dospělé slečny. Obsahuje praktické rady a tipy, které se jistě mnohým z nás hodí, například jak zatočit s křečemi a podobně.

Tak třeba něco z toho najdu pod stromečkem :)


2 komentáře:

  1. filosofie: za mnohem prijemnejsi penize a s trochu vetsi erudici a hlavne, ukazkami, lze sehnat knihu O mysleni. Nepovrchni zakladni exkurz do piliru evropske vzdelanosti
    Braun: mam ho z GB uz par let, ale stejne radsi chodim na vosk. Epilatorem to trva fakt dlouho a taha to vic nez trhani

    OdpovědětVymazat