středa 25. prosince 2013

Rome, Italy

Tak jsem zpátky s dalším článkem, tentokrát to bude malý cestopis o tom, jak jsem jela na výlet do Říma :)



Zájezd zorganizovala naše škola a z mojí třídy jsme se přihlásily jen já a moje nejlepší kamarádka Lucka, jejíž blog můžete najít TADY. Zbytek výpravy jsme neznaly, tudíž to pro nás byla i trochu dovolená.
Vyrazili jsme 3. prosince v odpoledních hodinách a celou noc jsme tedy strávili v autobuse. Cestování miluju ať už v letadle či traktoru, ale tentokrát, nevím proč, se cesta změnila v boj se zády, vlasy a různými končetinami, které jsme se snažili někam nacpat.
Ale přežili jsme a hned druhý den ráno jsme po krátké zastávce v hotelu vyrazili na audienci u papeže. Co se ještě hotelu týče, byla to moc hezká moderní budova pro české poutníky, jen pár minut od Vatikánu.
Na papeže jsme čekali na Svatopetrském náměstí a doufali jsme, že ho také uvidíme zblízka, až pojede kolem nás. Jenomže Francesco se sice půl hodiny projížděl v papamobilu po náměstí, ale my jsme si holt špatně stoupli a tak jsme ho mohli sledovat jen na obrazovkách :/
Popisovat všechny svaté kameny na svatých chodnících, na které nás neustále upozorňovala naše učitelka umění, která je do svého oboru velmi zapálená, by bylo na dlouho, a proto bych rád vypichol těch několich diamantíků, které jsem v Římě našla.

Naprostou špičkou pro mě bylo Coloseum, můj sen, místo, kam jsem se vždycky moc chtěla podívat. Proto jsem si s nadšením užívala každý jeho schod a sloup a nepřestávala jsem zírat s otevřenou pusou. Na chvíli jsem si připadala jako v Jumperovi.




Dále jsme navštívili fontánu Di Trevi, mám moc ráda vodu a tak jsem opět většinu času strávila konsternovaná 100 prameny a krásnými sochami.
Musím také zdůraznit, že jsme absolvovali výšlap (přes 500 schodů) až na vrchol Sv. Petra ve Vatikánu. Bylo to o život, ale se závratěmi jsem se poprala a alespoň mám teď hezké fotky :)


A ještě pár fotek navíc...


Celá návštěva Itálie pro mě byla úžasným zážitkem. Takže když jsme 7. prosince zase nasedli do autobusu a vydali se na cestu zpět, bylo mi líto, že už odjíždíme. Snad se do Říma ještě někdy podívám :)


1 komentář:

  1. great photos:)
    please visit me in free time:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat