úterý 14. ledna 2014

(Pod)Zimní nachlazení

Určitě vás už za letošní "zimu" také přepadla nějaká ta rýma, pokud ne hůř. A tak přicházím s článkem o tom, jak zatočit s reakcemi na tohle počasí, ať už je to co je to.

Autumn drink

Tak tedy, základem je dostatek vitamínů. Zní to otřepaně, ale je to pravda. Vždycky, když mám pocit, že na mě něco leze, dám si svůj vitamínový mix. Jedná se o vitamín E, C, C + zinek, Biosil Plus, nebo různé přírodní tablety a čaje.
Nikdy si neberu víc než 3 vitamíny denně, aby nedošlo k převitamínování, tenhle počet se u mě osvědčil.

Vitamín C a C + zinek
Vždycky si beru jen jeden, pokud možno ten se zinkem, dva v jednom. C, většinou Celaskon, se polyká, ten se zinkem se cucá (a chutná dobře, člověku se nesvírá kyselostí kdeco).
A kde je pořídit? Celaskon dostanete v každé lékárně, a co se týče toho druhého, je k dostání v DM drogerii v sekci s čaji a tabletkami. Je od značky Abtei a podporuje imunitní systém, což u mě zafungovalo.

Vitamín E
Neboli "olejové éčko", tabletky jsou průhledné, oranžové. Stačí polknout denně 1-2, pomáhá na zlepšení kůže a dá se i z tablety vymáčknout a namazat například na bradavici.
K dostání v lékárně.

Biosil Plus
Obsahuje vitamín H, ale opět také zinek. Biosil je léty prověřená zkušenost, doufám, že o něm podrobněji napíšu v budoucím článku. Jedná se o přípravek pro dlouhé vlasy a zdravé nehty a mnoho lidí ho považuje za jeden z nejlepších ve své kategorii. Bohužel nemůžu říct, jestli u mě zabírá na nehty, protože moje nehty jsou už od přírody velmi pevné a rostou jako o závod, nicméně na vlasech jsem ho úspěšně otestovala a musím jedině doporučit.
Nejlepší zpráva je, že ho v lékárně dostanete za pouhých 60,- a bez receptu.

Přírodní tablety
Mám zkušenosti s přírodními tabletami, které také dostanete všude možně, a které díky různým složkám například detoxikují, pomohou od únavy a posílí imunitu. Dobré jsou různé houbové příměsy a řasy. Více o nich v připravovaném článku o čištění organismu.

Čaje
Jsem, mimojiné, také čajomagor, neustále se prolývám nejrůznějšími čajíky. Jsem toho názoru, že ať už kvůli účinku, bylinkám, nebo jen tomu, že je horký, je čaj důležitý. Konkrétně v DM seženete v koutku se zdravou výživou čaje právě například na pročištění jater, ledvin, krve, na posílení atd. Čajům se také chystám věnovat samostatný a podrobnější článek, bude to nálož!
Momentálně mám objednaný detoxikační čaj z Číny, tak se moc těším, jak zafunguje :)

Žádné komentáře:

Okomentovat