středa 16. dubna 2014

Kraków, Poland

Opět jsem se vydala na výlet do zahraničí, tentokrát do polského Krakowa. 
Jeli jsme tam s Plzeňským Dětským Sborem, ve kterém už snad dekádu zpívám, a měli tam 4 koncerty. Strávili jsme tam celkem 3 dny, takže jsme měli i nějaký čas na to, abychom se porozhlédli po městě. 
Navštívili jsme Královský hrad na Wawelu, prošli jsme nespočet kostelů a poznali místní tradice a lidi.


V jednom z kostelů, ve kterém jsme vystupovali se mi moc zalíbila novodobé sochařství v podobě výjevu z Bible. Všechny tvary byly zaoblené a dílo tak působilo velmi "přátelským" dojmem :)




Poblíž náměstí jsme také s holkama navštívily místní cupcakeový ráj, místo, na které snad nikdy nezapomenu! Prodávají tam cupcakey nejrůznějších barev a příchutí spolu s kávou a dalšími, ordinérními věcmi. Holky si daly Oreo cupcake, který byl plný Oreo sušenek, Chocolate Confetti, jehož vršek pokrýval vynikající čokoládový krém a já jsem si dala legendární Red Velvet. Nic podobného jsem ještě nejedla! To bylo nebe gastronomie. Svrchní krém nebyl vůbec máslový, jak to bývá, ale byl to jemně našlehaný, pravděpodobně mléčný krém s příchutí ráje (prostě sladký!) a červený korpus měl taktéž neidentifikovanou chuť, nicméně také dobrou, mmm! Pokud někdy pojedete do Krakowa, rozhodně doporučuji se tady zastavit :)

Red Velvet

Chocolate Confetti

Oreo Cupcake



A na závěr jedna společná :)

Shora: Maggie, Jája, Evča, já

Žádné komentáře:

Okomentovat