středa 16. července 2014

Lancôme L'Absolu Nu 302


I přesto, že mám doma rtěnek docela hodně, vždycky mi přišlo, že mi nesluší, že rtěnka prostě není pro mě. Ale protože si rty ráda něčím přetírám a v mém případě není na škodu jim dodat trochu barvy, chtěla jsem najít nějakou, která bude přibližně v barvě mých rtů, nebude vysušovat a bude na mě vypadat přirozeně. Už jsem ani nevěřila, že takový odstín najdu, když jsem zabrousila do řady L'Absolu Nu od Lancôme a byla příjemně překvapena!


Původně jsem si plánovala pořídit nějakou z řady Rouge In Love, jejich konzistence mi totiž přijde úžasně příjemná. Ale nenašla jsem bohužel žádný "nenápadný" odstín, tak jsem hledala i mezi ostatními. 
Snad nikdy jsem nevěnovala výběru rtěnky tolik času, v umělém osvětlení parfumerií jsem měla problém odhadnout, jestli na mě venku nebude barva moc fialová a podobně. Nakonec mi ale můj módní guru odsouhlasil odstín 302, Voile De Rose, a protože jsme byli už oba unavení, řekla jsem si, že lepší odstín už asi ani nenajdu, a že to risknu. Štěstí mi přálo a byla to trefa, maličko výraznější než moje rty, ideální.
Rtěnka není příliš krycí, spíše tónuje. Velkou výhodou je obsah jojobového oleje a bambuckého másla, díky kterým jsou rty hydratované a nevysuší se, to je pro mě velké plus.




Přidávám ještě swatch, na rtech vypadá opravdu krásně :)



Žádné komentáře:

Okomentovat