čtvrtek 25. září 2014

LUSH Goods

Minulý víkend jsem byla na výletě v Praze, podrobněji v příštím článku, a konečně jsem se mohla vypravit do LUSHe , kam jsem potřebovala už hrozně dlouho. Zaprvé proto, že vzhledem k mojí citlivé kůži mi tahle přírodní vegetariánsko-veganská kosmetika vyhovuje a nijak mi nevadí. Např. mě vůbec nepálí, ani tělové máslo (v "mejdlíčku"), ani šampóny, což je pro mě velké plus, na ekzém se prostě musí šetrně. A zadruhé, když mám teď zase normální barvu vlasů a mohu je mýt čímkoliv, jsem jim chtěla dopřát pořádnou ozdravnou kůru.

A to se mi povedlo :) Sice jsem si o prázdninách sepsala seznam položek, které si zde musím koupit, ale ve chvíli nutnosti jsem ho nenašla, takže jsem vešla do obchodu, rozhlédla se a začala od začátku.
Hnedle se mě ujala sympatická prodavačka, které jsem vysvětlila co a nač potřebuji. Nabídla mi hvězdnou dvojku Rehab + Retread, šampón a kondicionér pro namáhané a zničené vlasy. Vzhledem k tomu, že mi už i po střihání konečky chlupatí, potřebovala jsem zázrak v lahvičce. A musím říct, že jsem moc spokojená.


Rehab i Retread nádherně voní, stejně, jako zbytek sortimentu LUSH. Šampónu stačí málo a namydlím s ním celou hlavu. Lehce pění, dobře se smývá a vlasy jsou po něm krásně lesklé. Krom toho má díky mátě příjemný chladivý efekt. Kondicionér má úžasnou konzistenci, evokuje mi hedvábí. Stačí nanést na vlasy a smýt, žádné čekání. A výsledek je skvělý! Vlasy jsou nádherně hebké a lesklé.



Dále jsem chtěla něco na čištění pleti a rozhodovala jsem se mezi Angels On Bare Skin a Mask Of Magnaminty. Nakonec jsem si vzala Angels, protože víc odpovídá tomu, co právě chci.
Konzistence vypadá jako ořechové těsto :D, ale po přidání vody a rozetření vznikne jakýsi lehounký peeling, který také samozřejmě krásně voní a je na pleti příjemný.
Výsledek, tzn. jemná pleť bez lesku, vydrží dlouho a pleť se nevysuší.



Nicméně z Magnaminty mám alespoň vzoreček a i ten je mi moc sympatický. Natřela jsem si masku na obličej a nechala +- 15 minut působit. Po umytí jsem měla pleť čistou a klidnou, žádné rudé skvrny. Takže u mě obstála na 1.
Navíc je tohle nová samokonzervační formule, konzervovaná solí, přestože to v chuti není vůbec poznat :), takže vydrží o to déle a je bez parabenů.



Prosím, pokud máte někdo nějaké dobré tipy na LUSH kosmetiku, určitě mi je napište do komentáře! :)


Žádné komentáře:

Okomentovat